zondag 25 september 2022

Tussendoortje

Van de zomer kocht ik een nieuwe laptop. De vorige was ruim 7 jaar oud en kon dus ook niet meer naar windows 11. Je twijfelt een tijd, wat zal ik wel, wat zal ik niet. Wacht ik nog even tot ik een betere aanbieding zie....
Toch maar de knoop doorgehakt. 
Gelijk naar 11 natuurlijk. Spannend wel, maar leuk ook.
En, het viel en valt reuze mee :-)

Maar af en toe moet ie mee. Dus een tas is wel zo handig.
Kopen? Nee hoor, te duur. 
Ik maak er zelf wel een. Ik heb een paar weesblokken uitgezocht en ben daarmee aan de gang gegaan. Ik hoefde niet eens blokken bij te maken, alleen de verbinding tussen de blokken.
En even onder de Singer door, handquilten hoeft niet dacht ik.

En zie hier het resultaat.
Ik koos voor klittenbandsluiting, zie de zwarte rondjes. Die had ik nog in huis. Achteraf heb ik daar wel een beetje spijt van. Ze sluiten goed hoor, misschien zelfs iets te stevig. Maar het ziet er niet echt leuk uit. Nee, dat had ik achteraf liever anders gedaan. 




fijne week allemaal!
groetjes, Janine


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.