zaterdag 19 november 2022

Round Robin

Ik wil nog even mijn Round Robin laten zien. Het Quiltersgilde organiseerde dat dit jaar. Het gaat om een moderne Round Robin. Je weet vast hoe het werkt: je maakt zelf het middenblok. Die stuur je door naar de volgende die er een rand omheen zet. En zo gaat de top 5 rondes door en elke deelnemers voegt een rij toe.
Dan komt ie weer terug bij degene jou. Jij maakt er dan als je wilt, nog een rand omheen. Daarna kan je dubbelen en quilten.
De bedoeling is dat er een fotoreportage komt van deze quilts, zo aan het einde van het jaar.

Er waren 5 groepen die meededen. In theorie moeten er dan straks 25 quilts van komen.
Ik ben in elk geval benieuwd naar de reportage straks. Of iedereen er inderdaad een quilt van gemaakt heeft. 

Ik ga - zodra ik tijd heb - er nog een rand aanzetten. Ik heb er stof voor vrijgehouden. 
Lekker kleurig he, deze quilt in wording!

fijne week!
groetjes, Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.