zondag 18 december 2022

Einde 2022

Nog even voor het afronden van het jaar, een blogje. 
Ik heb niet stilgezeten, maar er is ook niet heel veel afgerond. Naar de bee wel steeds, maar dat is blokjes naaien. 
Een quilt gequilt, de quilt van Roos. Die maken we af voor haar schoondochter. Het is een flinke, zwart met gele sterren. Een ander van ons groepje gaat hem nu afbiezen. 
We zijn met een droomdeken bezig, ik heb er al vaker wat huiswerk van laten zien. We schieten nu op.
Deze onderste rand mag ik nu aan elkaar zetten.



Volgende keer kunnen de randen dan aan elkaar en wordt Paddington een geheel.
Ik heb ook aan de Round Robin een rand toegevoegd. Die kan nu gedubbeld en gequilt.


Mijn zelfportret is ook klaar.
Met glitters op de muts, en wimpers van het kruidvat. De wimpers zitten voor de bril zei mijn echtgenoot en dat klopt natuurlijk, maar daar letten we niet op toch? Je mocht het zo gek maken als je zelf wilde.


En de hamvraag "lijkt het". Nee, het lijkt niet, maar ik vind het niet erg. :-)

Ik wens jullie graag fijne dagen met kerst en een veilig oud-en-nieuw. Natuurlijk ook een zo gezond mogelijk 2023 met fijne en gezellige dagen met familie en/of vrienden. Veel quiltplezier!
Een droomdeken wacht gequilt te worden, net als de RR. Mijn huiswerk moet nog gedaan voor de droomdeken. Mijn tafelloper heb ik nog onderhanden. Ik ben nog niet uitgewerkt. 

fijne zondag nog en een goede week gewenst
tot volgend jaar
Janine

1 opmerking:

  1. Leuk verhaaltje…de paddingtonquilt wordt mooi, kleurig, zeker voor een kind…..je zelfportret is gewoon grappig en leuk met die wimpers….goed idee….

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Dank je wel.