maandag 30 januari 2023

Klaar

Het quilten is gedaan. De Round Robin is af.
Zo toch wel meer naar mijn zin.


En nu wordt het ook tijd dat ik aan het quilten van mijn restjes droomdeken begin. De eerste steekjes zijn gezet. 


En hier is het bakje dat ik van het gilde ontving. Een leuk cadeautje voor alle leden in dit jubileumjaar. Dankjewel gilde!


Net als bij veel anderen, hij is bij mij ook gelijk in gebruik genomen.

Tenslotte: de regiodag nadert...
we zijn druk met de voorbereidingen voor 1 april.
Heb je je al opgegeven? Bij welke regiodag dan ook?
Binnenkort is er overleg over deze dagen. Gaan we er mee door? Of minder vaak? Of grotere regio's? Heb je een idee? Reageer dan maar.

fijne week!
groetjes, Janine



1 opmerking:

  1. Mooi geworden je Round Robin….weer een affo….en idd op naar de regio dag, zin in….

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Dank je wel.