woensdag 8 februari 2023

Label

En inmiddels zit het label er op. Dus eigenlijk nu pas helemaal klaar. :-)


Een tunnel krijgt ie niet. Ik ga hem niet ophangen. Netjes over mijn rekje hangt hij wel te glimmen.

En, ik zit niet stil :-)
Ik heb het eerste blok van de droomdeken gequilt. Wel even gedubd hoe ik dat zou quilten. Toch maar besloten tot accentuering van het blok. Hier zie je het eerste blok.


Helaas is mijn witte quiltgaren bij een vorige quilt opgegaan. En omdat ik zelf niet naar Zwolle kan, heb ik in de appgroep van de bee de vraag gedropt wie er heen gaat en voor mij wit quiltgaren mee wil nemen.
Dat komt vast goed.

Zaterdag komen we met alle regioleidsters bij elkaar, onze jaarlijkse overleg. Altijd gezellig te zien wat iedereen had bedacht en elkaars ervaringen en verhalen te horen. En, we gaan dan vast zelf ook weer aan het werk.

Dat hoor je volgende week.....

hartelijke groet,
Janine

2 opmerkingen:

  1. Hoi Janine, de dag van het QG dat alle regiovertegenwoordigers bij elkaar komen, heb ikzelf ook altijd als waardevol ervaren. Gezelligheid, ervaringen, van elkaar leren. Ben benieuwd naar je ervaring. Droomdekentje is mooi. Het witte quiltgaren moet lukken.

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Dank je wel.