maandag 13 maart 2023

Spoel

Hoog tijd voor een nieuw blogje, zie ik. Niet zoveel tijd voor eigen werk op dit moment. De regiodag nadert, dus ben ik daar mee bezig. En daar kan ik natuurlijk nog niks van laten zien, dat snap je.
Ik had wel een verhaal over het organiseren van een regiodag geschreven. Dat is vandaag gepubliceerd bij het Gilde. Dat zie je hier: Het organiseren van een regiodag Dan weet je een beetje hoe het gaat. :-)

Wat ik wel kan laten zien is de klos, of spoel. Wie van jullie heeft ook de klos gekocht bij het Gilde? Bijv. in Zwolle bij de Handwerkdagen in de IJsselhallen?

Het gaat om de Round Bobbin Challenge. Je leest er hier meer over: De Round Bobbin Challenge
Ik ben er aan begonnen. Ik vind een uitdaging wel leuk. De eerste 3 blokken heb ik gedaan. Dus papier, katoen en leer. Je ziet een leren veter in een spiraal opgenaaid. De volgende wordt de bloem. Dat zit al in mijn hoofd, dat heb ik vannacht bedacht. Nog kijken of ik dat ook zo realiseren kan. Enfin, nog genoeg blokjes te gaan, maar een jaar min 1 maand de tijd. Komt vast goed.


hartelijke groet,
Janine


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.