maandag 17 april 2023

Rijswijk

Ja hoor, ook ik ben naar Rijswijk geweest. Heerlijk weer, snuffelen tussen de kramen met allerlei mooie stoffen. Natuurlijk een lijstje mee want ik mag niks vergeten vind ik. 
We waren maar met zijn 3tjes, 2 hadden afgezegd door ziekte. Jammer hoor, dat je het dan op het laatste moment moet afzeggen. 

We waren er om 11 uur en hebben tot 15.00 rondgekeken. Bij de expositie en bij de kramen. Mijn wensenlijstje kon worden ingevuld. Precies het goede zwarte stofje dat ik nodig heb voor mijn tafelloper en thermolan voor nieuwe pannenlappen. Ik weet nu ook bij welke winkel ik nog meer van de zwarte stof kan halen (als het er nog is natuurlijk) want ik heb alle lapjes meegenomen die in de kraam lagen.
En mijn pannenlappen? Als je eens wist hoe die er nu uitzagen....... je schrikt er vast van.
Nu nog maken he, dat is ook nog even een klusje. Niet om te maken zelf, maar om te bedenken hoe ik dat zal doen. :-)

Bij de stand van het gilde snel alle vlaggetjes van de regiodag afgeleverd. Ze werden door Yvonne in dank aanvaard. Het was natuurlijk een flinke stapel geworden.

Verder nog lapjes mee voor plezier, voor ooit...
Van de tentoonstelling hebben we genoten. 

Nu weer aan mijn huiswerk. Nou nee, nog maar niet. Geen tijd nog voor naaiwerk. Eerst maar de belastingaangifte, die moet eerst.

fijne week!
groetjes, Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.