dinsdag 23 mei 2023

Vorderingen.

Even de vorderingen laten zien. Mijn inductiebeschermer is af.
Voorlopig moet het zo. Nu na een paar weken met inductie: ik ben er blij mee. Het gaat sneller en een ander groot voordeel: ik brand geen handen meer aan hete pannen. Ze worden gewoon niet meer zo heet. en hup een doekje er over en het is weer schoon. 
Een beschermer kan je kopen, ik weet het, maar ik maak zelf wel iets. Dan kan ik wel gewoon iets op zetten.
Dus met wat snijwerk was dit toch weer zo gepiept.


De droomdeken die we onderhanden hebben mag ik nu gaan quilten. Om de blokjes is al gedaan, ik mag er tussen in. Vooralsnog eerst maar cirkels. Daarna kijk ik weer want dit is niet sterk genoeg.


Kleindochter logeerde een weekend bij ons. Spelen met lapjes vond zij ook leuk.  Fijn dat ze mijn laden er niet voor leeghaalde maar een klein bakje koos. Alhoewel.... het zou dan weer gelijk een gelegenheid zijn om alles door te nemen en netter op te ruimen. :-)


Mijn eigen droomdeken, daarvan is het quilten klaar. Nu nog een bies. Ik ga voor een bies in 1 kleur. Anders wordt het te onrustig denk ik.


En op bee ben ik vierkantjes aan het naaien tot stroken. Weet je nog? Voor een irish chain. Ik heb al 35 rijen klaar. Het lijkt niks, op de foto, maar het viel me mee toen ik ging tellen.


Ik ga nog een poosje verder.

groetjes, 
Janine



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.