dinsdag 27 juni 2023

Tijd

Tijd voor een blog, de maand is al bijna weer voorbij. 
Het huiswerk voor de droomdekens is klaar. Kijk maar.

Bij onze bijeenkomst werden alle rijen neergelegd.

Het wordt al weer wat.
Ondertussen is het mijn beurt om verder te gaan met het quilten van de vorige deken.

Het ligt inmiddels even stil hoor. Het is te warm voor quilten. Naaien kan wel, de loper voor mijn eettafel vordert. De top is bijna klaar. Weer een quiltklus erbij. :-)
Ik denk dat ik een nieuwe stoel nodig heb.... kijk maar, 

ik gebruik de leuning vaak als speldenkussen.  Stom he, ik heb gerust wel speldenkussens. Gebeurt dat jullie ook?

Ben nog bij iemand op bezoek geweest die een quilterfenis gekregen had met een aantal stukken die nog niet klaar zijn. Zij wilde het graag gaan afmaken en ik heb haar op weg kunnen helpen.

Ben voor de grap even een ander projectje begonnen, een mini hoor. Alhoewel, hij kan natuurlijk uitgebreid worden tot een grotere :-). Even een paar restjes opgezocht.
Hij staat hier: maximalist Je moet wel inloggen voor de tutorial maar de afbeelding op die pagina toont het al. Ik heb restjes gebruikt om te proberen. Kijk maar.

Nog even geen tijd verder te gaan, te snijden, maar dat komt volgende keer.

hartelijke groet,
Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.