woensdag 30 augustus 2023

Nijkerk

En, zijn jullie ook naar Nijkerk geweest? Wij wel, met zijn 3tjes deze keer. 
Het is best een reis: 2 uur treinen en een half uur lopen. Dan nog lopen/slenteren over de tentoonstelling.
Wat heb ik mooie quilts gezien! Petje af voor de makers. Sommige quilts blijken gemaakt door quiltsters die ik ken. Dat is extra leuk.
Oke, niet alles spreekt me aan, dat geldt voor iedereen. Daar loop je ook sneller langs. En we moesten ook langs de winkels met ons lijstje.
Een paar stofjes mee, die geschikt zijn voor mijn volgend project, een combinatie van sashiko en applicatie.

's Middags om 15 uur liepen we weer terug naar de trein.
We hebben niet alles gezien, dat is jammer. Maar je hoofd zit al vol, je neemt het niet meer op. Eigenlijk moet je twee dagen gaan. Maar daarvoor is het mij te ver weg.

Ik heb ook geen favoriet ingevuld, er hangen gewoon teveel die ik mooi vind, ik kan en wil niet kiezen. Wel een favoriet van de themaquilts, dat zijn er maar plm. 20 en die hangen bij elkaar.
Een van de prijswinnaars was ook mijn favoriet.
Thuis zag ik dat ik ruim 12000 stappen had gezet, een flinke dag dus.
Dus wel moe thuis. :-)

Nu nog nadenken over komende projecten: een nieuwe Round Robbin (met duidelijke regels nu las ik op de site) en/of het verwerken van tekst tot een quilt. Doen jullie aan een van beiden mee? Ik ben benieuwd!

En ondertussen is mijn collagevogel ook klaar. Kijk maar. Ik denk dat ik hem wel ergens in ga verwerken. Tot die tijd blijft hij lekker liggen.


Ik ben zelf niet erg enthousiast over mijn vogel, maar dat geeft niet. Ik heb ervan geleerd, en daar ging het om.
Nu iets zoeken dat ik zelf wil maken en daarmee oefenen.

groetjes,
Janine




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.