maandag 18 september 2023

Van alles

Inmiddels zijn alle Bee's weer begonnen en kan ik verder met mijn blokjeswerk. Rijen van 9 blokjes van 5x5 zet ik daar aan elkaar. Negen rijen kunnen dan ook weer aan elkaar tot 1 blok. Zo moet ik een aantal blokken maken. Eerder had ik al plm. 1000 blokjes geknipt en een kleindochter had ze voor mij op kleur gesorteerd. Nu naai ik die tijdens de Bee en dat gaat niet hard. Maximaal 2 rijen op een ochtend. In een maand 3x Bee, dus max 6 rijen. Dat schiet niet erg op. Ik ga thuis ook maar aan de gang denk ik.

Nu ben ik nog de tafelloper aan het quilten. Dat gaat goed, alleen de buitenste rand nog. Foto volgt.

Met de blokjes voor de Round Bobbin schiet ik ook al op. Ik heb er wel een paar overgemaakt inmiddels. Die vond ik niet mooi genoeg. Wordt vervolgd....
Ik heb van anderen al prachtige kunstwerken voorbij zien komen. Daar kan ik niet aan tippen. Maar daar stoor ik me maar niet aan. Want dan kom ik nergens.

Verder zijn we naar de winkel geweest voor inkoop van stoffen voor de regiodag. Dus nu gaan we verder met het maken van een proefmodel, het schrijven van de lesbrieven e.d. 
A.s. vrijdag is de jaarlijkse medewerkersdag. Altijd leuk. Ik heb er zin in.

groetjes,
Janine

1 opmerking:

  1. Ik lees het al…druk met van alles…hele leuke dingen en natuurlijk de voorbereidingen voor de regiodag…..gr. Marion uit het Franse land

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Dank je wel.