woensdag 29 november 2023

Toch af...

Zo na de drukte van de regiodag, eerst maar eens opruimen. En de start van de volgende regiodag in gang zetten. Gaat vast weer goed komen. 
Maar toen was er wel weer tijd om mijn tafelloper af te zomen. Die ligt nu mooi op tafel. Passend bij de kussens op de bank en de quilt aan de muur. De vorige wordt weer veilig in de kast opgeborgen. 
Voor wie weet waneer....:-)


Tijdens de regiodag ook mijn Round Bobbin ingeleverd. In een tasje met naam en adres. Ook klaar.


Nu tijd voor de TeksttoQuilt. Tekst klaar, ontwerp in mijn hoofd...
Maar wat in mijn hoofd zit is niet altijd zo logisch en makkelijk in stof verwerkt, heb ik in de loop der jaren wel gemerkt.  Dus ik focus eerst op de ondergrond, deel voor deel. Dat is beter. Kan ik wat in mijn hoofd zit ook deel voor deel proberen te realiseren.
Komt vast goed. En wordt vervolgd, dat zeker.

Deze week weer verder met de droomdekenbee. De rijen worden nu aan elkaar gezet, en weer een top is klaar. De deken hiervoor wordt gequilt. Het ontwerp voor een volgende is klaar, wij zoeken thuis stofrestjes in passende kleuren. Volgend jaar verder :-)

Fijne dag!
groetjes, Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.