maandag 15 april 2024

Rijswijk

En ook Rijswijk is inmiddels voorbij.
We waren er donderdag, met de auto. Ongerust nog een beetje of we ongehinderd over de A7 konden. Maar dat ging fluitend. Aangekomen moest ik gelijk door naar de expositie van Tekst tot Textiel, dat had ik beloofd. Om kennis te maken met de organisatoren en om daar de ochtend te "angelen". Op de heenweg naar dat stukje van de broodfabriek kwam ik langs Quiltboutique. Vast al even mijn gemaakte rijtjes inleveren. Op de foto zijn ze toegevoegd. Dit is dus aan het begin van dag 2.

Begint al wat te worden, vind ik. Leuk om te zien. Ik kreeg als dank nog een kortingsbon voor de winkel. Maar ook zonder die bon had ik graag mee gedaan.
Die ochtend dus veel mensen gesproken. Mensen die hun quilt niet hadden ingestuurd omdat ze wat tijd tekort kwamen. Maar ook waren er quiltsters die van het hele project niet afwisten. Maar ook kennis gemaakt met de paar quiltsters waarvan ook hun quilt er hing.


De quilt van mijn maatje gezien. Mijn maatje was Lies Bos. In werkelijkheid was de quilt nog mooier dan via whatsapp. Leuk!


En stom genoeg, van de mijne niet eens een foto gemaakt. Een knipje uit de vorige foto laat een snipper zien.

 

Zie je hem? De 3e van links, met de vuurtoren. In een volgend blogje vertel ik er wel meer over.
Na mijn taak nog een poosje over de markt gelopen. Helaas toch te weinig tijd voor de exposities genomen, maar het was best intensief en dus vermoeiend geweest.
Wel geschikte stofjes gevonden voor de droomdeken "kinderhotel" waar ik nu mee aan het werk kan. En even binnengelopen bij de zaal van Hawar. Door de openstaande deur zag ik deze


en die wilde ik graag van dichtbij bekijken. Hier zie je dat hij gemaakt is van blokjes van plm. 10x10cm.


En na afloop van deze 3 dagen in Rijswijk, kwam via social media deze foto voorbij. 


De Cosmos is compleet ingeleverd. Het laatste rijtje moet nog gemaakt in de winkel denk ik. Project geslaagd! 😃

groetjes, fijne week
Janine

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.