woensdag 3 april 2024

Thuiswerk?

Een kort blog deze week. De tijd en aandacht gaat naar andere quiltzaken uit. Deze week regiodag, vandaar."
Maar ik wil even laten zien dat mijn huiswerk klaar is.

Twee rijtjes maakte ik van de Cosmosquilt. Volgende week in Rijswijk lever ik ze in bij Quiltboutique.
Ga je naar Rijswijk? Loop dan ook even langs hun kraam. Gewoon om te zien hoeveel rijtjes er al ingeleverd zijn. De mijne komen vrijdag erbij.



En hier is de afbeelding van de quilt zoals hij er uiteindelijk uit zal zien. Ik zal hem niet maken, teveel andere plannen. :-),  en ik ben niet zo van kant en klare ontwerpen.
Maar ik vind hem wel erg leuk, lekker vrolijk. Jullie ook?

groetjes,
Janine

1 opmerking:

  1. Een vrolijke quilt. Ik ben ook niet zo van de patronen. Gewoon zelf verzinnen. Maar soms wel. Zoals je laatst gezien hebt. De quilt voor Joop. En daar genieten we dus erg van. Succes met jullie regiodag. Heel veel plezier met zijn allen. Nu wel nieuwsgierig naar het werkje van die dag. Maar dat zullen we binnenkort wel hier zien. Fijne dag. Groetjes van Agnes

    BeantwoordenVerwijderen

Leuk dat je reageert! Dank je wel.