zondag 19 mei 2024

Droomdekens

Zo, dat is een tijd geleden dat ik iets geplaatst heb. Echt tijd voor een nieuw verhaal. Waar zal ik deze keer over schrijven? Nou eerst maar over de droomdekens. De prinsessenquilt is gequilt en hoeft nu alleen maar afgebiesd te worden. Dat is deze:


 De volgende is de dinosaurus. Die heb je nog niet gezien denk ik. Dat wordt ongeveer dit:

Twee dino's hebben nog geen ogen. Die heb ik er vandaag opgezet. 

Nu blijft het liggen tot we weer bij elkaar komen. Hoe nu verder? Daar kijken we dan naar. Ik heb nog geen goed idee. Zelf ben ik een andere applicatiequilt aan het maken, het kinderhotel. Vandaag een andere applicatiemethode gebruikt: appliqueren met het freezerpaper op de goede kant.


Het is even wennen hoor, maar het kan best.
Nou, ik ga nog een uurtje aan het werk, het is nog licht genoeg. 

Fijne tweede Pinksterdag!
groetjes, Janine


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Leuk dat je reageert! Dank je wel.